Nieuwe spulletjes!

Gisteren ben ik met mijn vriend een dagje naar Rijsel geweest. Dat is helemaal niet ver voor ons, op zo'n half uurtje staan we er al. Eigenlijk gaan we er vooral naartoe voor de Auchan maar de stad verkennen is ook erg leuk natuurlijk.

Nog leuker zijn de twee scrapwinkels in Rijsel, Scrapadabra (beetje ver wandelen, dus deze keer ben ik daar niet geweest) en loisirs & création (euralille). Bij de laatste winkel heb ik gisteren wat leuke spulletjes gekocht. Ze verkopen er veel van het merk Toga, Frans en heel erg leuk! Kijk en oordeel zelf.

papier, rub ons (uiltjes, vogeltjes en een heleboel letters), vilten uiltjes en vogeltjes en een mal met takken, vogel, uil, ...


Ik heb me ingehouden maar dat komt omdat er nog vanalles en nog wat onderweg is :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten