My little pony

Eindelijk nog eens een lo gemaakt! Met foto's uit de oude doos...

Speedy was mijn allereerste pony, helemaal niet braaf maar wel heel schattig! Ik was 10 jaar toen ik hem kreeg van mijn nonkel en ik heb er echt heel veel plezier aan beleefd. Toen ik ouder was hebben we Speedy verkocht en kreeg ik van mijn ouders twee grotere exemplaren, Rusty & Caprice, te delen met mijn zus natuurlijk. Rusty & Caprice zijn er nog steeds.

Mijn broertje Davy (ondertussel al 17) op Speedy:




Caprice & Rusty:



En hun vriendje Jasmijn (van mijn zus):

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 reacties:

Wendy zei

Leuke lay-outs en mooie foto's. Zelf ben ik ook een groot paardenliefhebber. Heb zelf nog paardgereden maar ben er eens afgevallen en heb nu wel een enorme schrik opgedaan :( Vind het soms toch jammer dat ik het nu niet meer durf.

Een reactie posten