Eindelijk ...

Is mijn pakketje uit de uk toegekomen. Vorige week besteld maar met Pasen en zo heeft het waarschijnlijk wat vertraging opgelopen...

Cosmo Cricket Snorkel (ga ik gebruiken voor een foto waarop ik aan het snorkelen ben :-) )



MME Penny lane (kon ik niet aan weerstaan)

Fancy pants Kraft cuts (kon ik ook niet aan weerstaan)


Prima mommy & me papier en rub-ons (heel schattig)



Besteld bij www.everymomentmatters.co.uk, leuke webshop met redelijke verzendkosten!

Nu wacht ik nog op mijn pakketje van Simonsaysstamp, met o.a. prima pebbles voor bij het nieuwe papier :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 reacties:

Enny zei

Wow, wat een toffe spulletjes ! Ik zou wel eens graag naar Engeland gaan, naar zo'n winkel, of naar een beurs, maar dan moet ik eerst in de Lotto winnen :))))

Krisje zei

Heel schattige dingen seg :-) Ik ben benieuwd wat je ervan zal maken!

Een reactie posten