heel lang geleden.......................

Heel lang geleden .......... scrapte ik nog.

De laatste maanden kom ik er bijna niet meer aan toe. Sporadisch maak ik nog wel eens een kaartje maar dan vergeet ik het hier neer te zetten... Het ontbreekt me ook een beetje aan tijd. Een drukke job en zo je kent het wel!

Omdat ik heel veel scrapgerief heb dat maar wat ligt te bestoffen heb ik besloten om een uitverkoop te houden... Ik probeer het ook via een forum maar wie weet zijn er bezoekers die ik daarmee niet bereik...

Alle spulletjes kan je vinden in dit album http://scrapbookuitverkoop.mijnalbum.be/
De prijzen vind je aan de linkerkant.
De Penny black clear stamps kosten 1 euro of 1.50 euro.
Iets gezien wat je wel zou willen? Meer info nodig? Mail me! kelly_denduyver@hotmail.com


groetjes

Kelly

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten